Achiziția unei locuințe este probabil cea mai mare realizare pe care o vor face majoritatea oamenilor în viața lor. Este punctul culminant atât al muncii grele, cât și al obiectivelor. În esență, achiziționarea unei case este o declarație care corespunde unei obligații financiare. Cu toate acestea, un interes deosebit sunt opiniile diferite pe care bărbații și femeile le au în ceea ce privește proprietatea. Conform unui sondaj de perspectivă pentru consumatori al treilea trimestru realizat de Prudential Real Estate, „bărbații și femeile nu văd neapărat la fel conceptul de proprietate și responsabilitățile legate de cumpărarea și vânzarea de unei locuințe.”

Studiul Consumer Outlook Survey a intervievat 2.641 de americani care participă activ pe piață pentru a cumpăra sau a vinde o casă. Respondenții au scăzut între 25 și 64 de ani și au avut un venit al gospodăriei de cel puțin 50.000 de dolari/an. Toți cei implicați în studiu urmăreau fie să-și cumpere o casă, fie doar vânduseră recent.

Deși achiziționarea unei case este un pas încurajator pentru oricine, poate fi un proces îndelungat și stresant. Cu toate acestea, metoda prin care este abordat acest proces este sistematic diferită atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Sondajul recent subliniază că femeile își asumă de obicei rolul de șef de operațiuni, întrucât par a fi mai implicate în analiza cartierului și în planificarea inițială. În schimb, bărbații susțin că sunt mai responsabili pentru aspectele financiare individuale.

Potrivit sondajului, „39% dintre bărbații din parteneriate pretind că analizează ofertele băncilor și consideră această parte a fi în totalitate responsabilitatea lor, 42% dintre femeile din parteneriate au indicat că este sarcina lor de a face programările și 34% de a conduce vizionările în cartiere.”

Destul de interesant, femeile par să se bucure mai mult de procesul de cumpărare a unei case mai mult decât bărbații. La nivel național, 87% dintre femeile implicate în sondaj au declarat că se bucură de perspectiva dobândirii unei case, comparativ cu 77% dintre bărbații care o fac. Aceste numere sugerează că sentimentele de proprietate sunt mai pronunțate la femei decât la bărbați.

„Pe măsură ce piața imobiliară se consolidează și formarea gospodăriilor crește, bărbații și femeile abordează procesul de vânzare-cumpărare din diferite unghiuri”, a spus Earl Lee, directorul executiv al HSF Affiliates LLC și președintele Prudential Real Estate. „Ceea ce este cel mai interesant este dinamica care există între cupluri și rolul pe care îl joacă agenții în echilibrarea obiectivelor imobiliare ale cuplului.”


Sondajul a dezvăluit percepții contradictorii, atât în ​​numele bărbaților, cât și al femeilor, când vine vorba de achiziționarea și vânzarea unei case. Delimitarea responsabilităților pare să fie ambiguă pentru a spune cel mai puțin:

• 71% dintre femei afirmă că efectuarea plății în avans este o răspundere comună comparativ cu 56% dintre bărbați.

• 53% dintre bărbați au mai multe șanse să spună că analiza școlile de proximitate sunt o responsabilitate comună comparativ cu 42% dintre femei.

• 65% dintre femei afirmă că colectarea și evaluarea activelor și / sau financiare este o responsabilitate comună, în timp ce doar 54% dintre bărbați spun același lucru.

• 63% dintre bărbați spun că păstrarea casei pentru un potențial cumpărător este o responsabilitate comună în comparație cu 47% dintre femei.

În ciuda diferențelor lor, atât bărbații, cât și femeile par să fie de acord cu privire la cel mai important aspect al proprietății la domiciliu. Un cartier sigur, starea casei și numărul de dormitoare au fost considerate a fi o prioritate pentru fiecare persoană în parte.

Sursă: https://www.fortunebuilders.com/home-buying-differences-opinion-men-women/